Zmiana w SIWZ w postepowaniu przetargowym - Rewitalizacja budynku urzędu gminy w Drawsku poprzez wymianę dachu
GK-ZP.271.5.14. Drawsko 02.01.2015 r.
Zmiana w SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:Rewitalizacja budynku urzędu gminy w Drawsku poprzez wymianę dachu
Zmiana w załączniku nr 4 (projekt umowy) do SIWZ
§ 9 pkt 2 Odbiory robót
Przed zmianą
Odbiór końcowy przedmiotu inwestycji rozpocznie się w terminie do 10 dni roboczych od daty uzyskania gotowości do odbioru, potwierdzonej pismem Wykonawcy do Zamawiającego
Po zmianie
Odbiór końcowy przedmiotu inwestycji rozpocznie się w terminie do 2 dni roboczych od daty uzyskania gotowości do odbioru, potwierdzonej pismem Wykonawcy do Zamawiającego
§ 4 pkt 5 Warunki płatności
Przed zmianą
Ostateczne rozliczenie za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury końcowej, której integralną częścią będzie bezusterkowy protokół końcowego odbioru robót, potwierdzony przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wraz z załącznikami w postaci dokumentacji powykonawczej (2 egz.) oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Po zmianie
Ostateczne rozliczenie za wykonane roboty nastąpi na podstawie faktury końcowej, której integralną częścią będzie bezusterkowy protokół końcowego odbioru robót, potwierdzony przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wraz z załącznikami w postaci dokumentacji powykonawczej (2 egz.)
§ 6 pkt 4 Obowiązki Wykonawcy
Przed zmianą
Inwentaryzację powykonawczą (3 egzemplarze)
Po zmianie
Zamawiający usunął ten zapis
Wójt Gminy Drawsko
Marek Tchórzka
Wyświetleń strony: 1717
Data wytworzenia: 02-01-2015, 12:26:21 przez Administrator
Opublikowano: 02-01-2015, 12:27:00 przez Administrator
Drukuj |
Powiadom znajomego