Urząd Gminy Drawsko
ul. Powst. Wlkp.121 64-733 Drawsko
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Przetargi aktualne:
Przetarg nieograniczony na: Zakup energii elektrycznej
poka wszystkie dokumenty

ZP.271.10.12                                                                                                 Drawsko 08.11.2012 r.

 

 

OGŁOSZENIE

 O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ

 

 

 TRYB ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U z 2010r, Nr 113, poz. 759 z poźń. zm.) Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 08.11.2012r pod nr439694-2012
.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko , ul. Powstańców Wlkp.121, 64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie, tel. 067 2569128, faks 067 2569135.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminadrawsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.             Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 2 do SIWZ.

2.       Gmina Drawsko – Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek:

·         Zakład Kanalizacji i Wodociągów

·         Szkoła Podstawowa w Drawsku

·         Szkoła Podstawowa w Drawskim Młynie im. Św. Urszuli Ledóchowskiej

·         Szkoła Podstawowa im.J.Noji w Pęckowie

·         Szkoła Podstawowa w Piłce

·         Szkoła Podstawowa w Chełście

·         Gimnazjum im. Ziemi Nadnoteckiej

·         Przedszkole Publiczne w Drawsku

·         Gminne Przedszkole Publiczne im. Jana Brzechwy

 

Gmina Drawsko oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązujące umowy kompleksowe zostaną wypowiedziane i zawarte nowe umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych.

 

3.1                          Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – oświetlenie uliczne:

    1. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi 387 714,00 kWh. (W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. – 193 857,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. – 193 857,00 kWh.)
    2. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą  umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.

3.2   Część 2 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ – pozostałe obiekty:

1)      Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi: 901 054,70 kWh (W okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. – 450 527,35 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. – 450 527,35 kWh.).

2)      Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.2.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą  umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.

 

1.          Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ.

2.         Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny (Zamawiający posiada rozdzielone umowy kompleksowe). Obecnym sprzedawcą energii jest:

-  Część 1 zamówienia - oświetlenie uliczne: PGE Obrót S.A.

- Część 2 zamówienia - pozostałe obiekty: ENERGA Obrót S.A.

3.  Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie  wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz  reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności  Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 6.1.2 i 6.2.2).

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

 Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

     II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

09000000-3 – produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

09300000-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:  

Część 1 zamówienia

·         Do obiektów opisanych w załączniku nr 1 do siwz nie wcześniej niż od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2014 r.

Część 2 zamówienia

  • Do obiektów opisanych w załączniku nr 2 do siwz nie wcześniej niż od dnia 01.01.2013 r. do dnia 31.12.2014 r.

 

 Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 31.12.2014 r. Jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas zamawiający kupował energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

3.1   III. 3.1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:

- aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;

 

 

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

 

 

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

 

              III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału
w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp.

III.4.4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy
z warunków określonych w pkt. 1) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 2) winien spełniać każdy
z Wykonawców samodzielnie.

Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.

 

III.4.5) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie

złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale VI specyfikacji wg formuły „spełnia - nie spełnia”.

Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych

III.4.6) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

III.4.7) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

1)            jest niezgodna z ustawą,

2)            jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych,

3)            jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

4)            zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

5)            została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,

6)            Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień

publicznych,

7)            jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

III.4.8) Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:

a)                  pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg załącznika nr 4 do siwz;

b)                  aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;

 

III.4.9) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:

a)                  pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg załącznika nr 7 do siwz;

b)                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

III.4.10) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

      a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

      b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie

III.4.11) Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.4.12) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy  z Wykonawców oddzielnie.

                Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:

1)        ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,

2)        zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z  oryginałem wszystkich dokumentów;

3)        pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;

 III.4.13) Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej  za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy.

Na ofertę składają się dokumenty wskazane w dziale 4 oraz niżej wymienione załączniki:

·         Formularz ofertowy  wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – wg zał. nr 3.1/3.2

 

·         Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych – wg zał. nr 4

·         Oświadczenie o niepowierzeniu zamówienia podwykonawcom – wg zał. 5

·         Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych – wg zał. 7

 

Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5.1) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Umowa na wykonanie zamówienia publicznego zostanie zawarta z Wykonawcą, który spełni wszystkie postawione wymagania i którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  2. Umowa zostanie zawarta wg załączonego do niniejszej specyfikacji projektu (załącznik nr 6.1 i 6.2), na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Projekt umowy zawiera warunki dokonywania zmian umowy, o których mowa w art. 144 ustawy Pzp.
  3. Gmina Drawsko oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązujące umowy kompleksowe zostaną wypowiedziane i zawarte nowe umowy sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych.
  4. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy oraz określa warunki zmian:

·         zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach,

·         zmiany osób reprezentujących strony; Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie
o tych zmianach,

·         na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ, zmiana nie może przekroczyć 15% osobno dla każdej z części zamówienia,

·         z przyczyn formalno-prawnych zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 31.12.2014 r.,

·         cena jednostkowa netto (tj. cena bez podatku VAT) podana w formularzu oferty będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadrawsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Drawsku, ul. Powstańców Wlkp.121 .

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Gminy w Drawsku, ul. Powstańców Wlkp. 121

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Wywieszono na tablicy ogłoszeń UG Drawsko

Dnia……………………………………………….

Zdjęto z tablicy ogłoszeń UG Drawsko

Dnia…………………………………………………………

 
informacje udostępnił:Sylwia Marek
data udostępnienia: 2012-11-08 21:55:53
ostatnia modyfikacja: Sylwia Marek 2012-11-08 21:55:53 »
drukuj wyślij link   ułatwienia czytania

Dokumenty do pobrania:
 Załącznik nr 1 do Umowy nr ENERGIA
 Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw
 Załącznik nr 6.2.2 do SIWZ - Pelnomocnictwo
 Załącznik nr 6.2.1 do SIWZ - Zalacznik nr 1 do projektu umowy
 Załącznik nr 6.2 do SIWZ - Projekt umowy - część 2
 Załącznik nr 6.1.2 do SIWZ - Pelnomocnictwo-Oswietlenie
 Załącznik nr 6.1.1 do SIWZ - Zalacznik nr 1 do projektu umowy - Oswietlenie uliczne(1)
 Załącznik nr 6.1 do SIWZ - Projekt umowy - część 1
 Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o niepowierzeniu zamówienia podwykonawcom
 Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków
 Załącznik nr 3.2 do SIWZ - Formularz oferty
 Załącznik nr 3.1 do SIWZ - Formularz oferty
 Załącznik nr 2 do SIWZ
 Załącznik nr 1 do SIWZ
 SIWZ zakup energii elektrycznej
wszystkie dokumenty >>
 
 


. .
BIP - liczba wejść: 40896