Drawsko 17.08.2012 r
ZP.271.6.12
Dotyczy: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko- Orlik 2012” w miejscowości Chełst na dz. nr 79/2 obręb Chełst Zachód gmina Drawsko,
Pytania od Wykonawców
Pytanie nr 1.
Zgodnie z załącznikiem nr 2 SSTWiOR Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów dotyczących nawierzchni poliuretanowej. Zapis ten jest niezgodny z założeniami programu „Moje Boisko-Orlik 2012”, który wyraźnie mówi, że; Zamawiający żąda ponadto, złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym przez niego wymaganiom. Do oferty należy załączyć:
1. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
a) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd) potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni lub dokument równoważny.
b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.
c) Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni.
d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
Odpowiedź :
Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej zgodnie z wymogami SIWZ.
Pytanie nr 2
Zgodnie z SIWZ Zamawiający wymaga wykonania boiska wielofunkcyjnego z nawierzchni poliuretanowej wykonanej w technologii typu EPDM, natomiast w załączniku nr 2 SSTWiOR oraz wg przekroju przez nawierzchnię Zamawiający wskazuje na technologię typu NATRYSK. Prosimy o skorygowanie tych rozbieżności
Odpowiedź
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego poliuretanowa typu EPDM na warstwie elastycznej z granulatu gumowego SBR zgodnie z opisem technicznym oraz Rys 08 „Przekrój nawierzchni boiska wielofunkcyjnego”
Wójt Gminy Drawsko
Marek Tchórzka
|