Urząd Gminy Drawsko
ul. Powst. Wlkp.121 64-733 Drawsko
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Przetargi aktualne:
Przetarg nieograniczony na Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule „Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów Gminazjum w Drawsku”
poka wszystkie dokumenty

Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Drawsko: Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule „Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów Gminazjum w Drawsku”

Data zamieszczenia 25.09.2012.
Biuletyn Zamówień publicznych Nr 364324  z dnia 25.09.2012 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko, ul. Powstańców Wlkp. 121, 64 – 733 Drawsko, tel.

067 25 69 128,fax. 067 25 69 135

Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.gminadrawsko.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

SEKCJA  II: PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA
II.1)OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Świadczenie usługi edukacyjnej w projekcie o tytule „Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów Gminazjum w Drawsku”

 

 

II.1.2)Rodzaj zamówienia: usługi

1.    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Realizacja zamówienia obejmuje świadczenie usług rozumianych jako przeprowadzanie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych.

 

Celem głównym usługi jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów Gimnazjum w Drawsku oraz objęcie ich doradztwem edukacyjno- zawodowym w terminie do 31.07.2014r poprzez wdrożenie programu rozwojowego szkoły w projekcie.

 

Cele szczegółowe projektu to

·         Rozwój kompetencji kluczowych uczniów z Gimnazjum w Drawsku dzięki udziałowi w zajęciach dodatkowych oraz zajęciach wyrównawczych do 31.07.2014r

·         Wsparcie młodzieży z Gimnazjum w Drawsku w wyborze dalszego kształcenia zgodnie z predyspozycjami oraz uwarunkowaniami regionalnego i lokalnego rynku pracy poprzez doradztwo edukacyjno- zawodowe do 31.07.2014r

 

W zajęciach z beneficjentami  poruszona zostanie kwestia  zasady równością szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym. Bezpośrednim realizatorem usługi (nauczycielem) z ramienia Wykonawcy (doświadczonej firmy szkoleniowej) będzie osoba, która posiada wykształcenie kierunkowe oraz praktykę.

 

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – „zespół nauczycieli”, zatrudnionych przez wykonawcę, stworzy program zajęć (na podstawie właściwych założeń projektowych) obejmujący tematykę następujących edukacyjnych zajęć dodatkowych:

 

a.       Zajęcia dodatkowe dla dzieci z matematyki:

Celem zajęć jest ukierunkowanie na rozwój kompetencji kluczowych

Ø  Ilość godzin – 240h łącznie dla 4 grup,

Ø  Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,

Ø  Termin realizacji

·         zajęcia realizowane od XI 2012r. do VI 2014r (z wyłączeniem świąt i przerw wakacyjnych)

 

b.      Zajęcia dodatkowe dla dzieci z języka angielskiego:

Celem zajęć jest ukierunkowanie na rozwój kompetencji kluczowych

Ø  Ilość godzin – 240h łącznie dla 4 grup,

Ø  Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,

Ø  Termin realizacji

·         zajęcia realizowane od XI 2012r. do VI 2014r (z wyłączeniem świąt i przerw wakacyjnych)

 

c.       Zajęcia dodatkowe dla dzieci z fizyki z chemią:

Celem zajęć jest ukierunkowanie na rozwój kompetencji kluczowych

Ø  Ilość godzin – 240h łącznie dla 4 grup,

Ø  Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,

Ø  Termin realizacji

·         zajęcia realizowane od XI 2012r. do VI 2014r (z wyłączeniem świąt i przerw wakacyjnych)

 

d.      Zajęcia dodatkowe dla dzieci z biologii:

Celem zajęć jest ukierunkowanie na rozwój kompetencji kluczowych

Ø  Ilość godzin – 240h łącznie dla 4 grup,

Ø  Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,

Ø  Termin realizacji

·         zajęcia realizowane od XI 2012r. do VI 2014r (z wyłączeniem świąt i przerw wakacyjnych)

 

e.       Zajęcia dodatkowe dla dzieci z języka niemieckiego:

Ø  Ilość godzin – 120h łącznie dla 2 grup,

Ø  Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,

Ø  Termin realizacji

·         zajęcia realizowane od XI 2012r. do VI 2014r (z wyłączeniem świąt i przerw wakacyjnych)

f.       Zajęcia dodatkowe dla dzieci z historii:

Ø  Ilość godzin – 120h łącznie dla 2 grup,

Ø  Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,

Ø  Termin realizacji

·         zajęcia realizowane od XI 2012r. do VI 2014r (z wyłączeniem świąt i przerw wakacyjnych)

g.      Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z języka polskiego:

Ø  Ilość godzin – 180h łącznie dla 3 grup,

Ø  Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,

Ø  Termin realizacji

·         zajęcia realizowane od XI 2012r. do VI 2014r (z wyłączeniem świąt i przerw wakacyjnych)

 

h.      Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z matematyki:

Ø  Ilość godzin – 180h łącznie dla 3 grup,

Ø  Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,

Ø  Termin realizacji

·         zajęcia realizowane od XI 2012r. do VI 2014r (z wyłączeniem świąt i przerw wakacyjnych)

 

i.        Zajęcia wyrównawcze dla dzieci z logopedii:

Ø  Ilość godzin – 120h łącznie dla 3 grup,

Ø  Jednostka zajęciowa (1h)- 45min,

Ø  Termin realizacji

·         zajęcia realizowane od XI 2012r. do VI 2014r (z wyłączeniem świąt i przerw wakacyjnych)

Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia poinformuje Zamawiającego (na piśmie lub osobiście – spotkanie plenarne) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć.

 

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): kod 80000000-4- usługi edukacyjne i szkoleniowe, 80310000-0- usługi edukacji młodzieży

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.1.7) Czy Zamawiający zamierza ustanowić dynamiczny system zakupów: Nie.

II.1.8) Czy Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy ramowej: Nie

II.1.9) Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art.  

          67 ust. 1 pkt 6 i 7: Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

 


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie do dnia 30.06.2014 r.

 

              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.2.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonywał lub wykonuje usługi podobne do przedmiotu zamówienia. Aby spełnić ten warunek Wykonawca musi przedstawić realizację min. 2 takich usług, których odbiorcami były dzieci z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż 200.000zł brutto. Zamawiający nie żąda aby były to usługi tożsame a jedynie podlegały pod ogólny kod CPV 80000000-4.

 

III.2.2 Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Każda osoba przewidziana do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy posiada kwalifikacje nie mniejsze niż te które określił Minister Edukacji w rozporządzeniu z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczególnych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudniać niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli w par. 2 ust. 1, par. 3 lub par. 4.1 lub par. 4.2, uprawdopodobniające że Wykonawca daje rękojmię należytego wykonania zamówienia, tj. posiada kadrę która może prowadzić zajęcia w szkołach.

 

 

 

III.2.3 Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Min 1 osoba przewidziana do prowadzenia zajęć z ramienia Wykonawcy posiada przeszkolenie z zakresu równości szans- zasada równości szans kobiet i mężczyzn.

 

 

 

III.2.4 Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawca posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż   100.000zł.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

Wykonawca  w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia – nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.

 

III.3.1 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

 

1.      Dokumenty składające się na ofertę

Załącznik nr 1           wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu  ofertą oraz aktualności dostarczonych oświadczeń wraz z oświadczeniem o ujęciu kosztów dodatkowych oraz wypełniony formularz cenowy.

Załącznik nr 2

oświadczenie wykonawcy, że spełnienia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załącznik nr 3           wykaz wykonywanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług niezbędnych do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały lub są wykonywane należycie.

 

Załącznik nr 4           wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

 

Załącznik nr 5           wykaz osób niezbędnych do wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają przeszkolenie z równość szans wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

 

Załącznik nr 6           pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika – jak w punkcie X i XI SIWZ). Uwaga: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

 

Załącznik nr 7           aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie wg załącznika nr 2 w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2.           

 

Załącznik nr 8           aktualną informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, min. na 100 tys. zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.

 

Inne oświadczenia i dokumenty, jakich żąda zamawiający od Wykonawców do przeprowadzenia czynności „ocena kryterium oferty”, która jest oparta na właściwościach Wykonawcy (inne dokumenty nie służą potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu)

 

Załącznik nr 3a         oświadczenie wykonawcy, potwierdzające czynny udział w realizacji lub współrealizacji projektów finansowanych lub współfinansowanych przez Unię Europejską w okresie poprzedzającym upływ terminu składania ofert, w których przedmiotem realizacji były usługi o charakterze podobnym rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. podpadające pod kody CPV 80100000-5 – 80660000-8 – usługi edukacyjne lub szkoleniowe, a wartość jednego z tych projektów wynosiła co najmniej 100 tyś zł brutto. Zamawiający nie narzuca wzoru załącznika 3a.

 

Załącznik nr 3b         oświadczenie wykonawcy potwierdzające doświadczenie w świadczeniu usług podobnych rodzajowo do przedmiotu zamówienia, tj. świadczenie usług edukacyjnych lub szkoleniowych, których odbiorcami były dzieci. Zamawiający nie narzuca wzoru załącznika 3b.

 

Załącznik nr 4a         dokumenty potwierdzające, że potencjał osobowy przedstawiony w Załączniku nr 4 posiada kwalifikacje nie mniejsze niż te które określił Minister Edukacji w rozporządzeniu z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczególnych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudniać niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli w par. 2 ust. 1, par. 3 lub par. 4.1 lub par. 4.2.

 

Załącznik nr 5a         oświadczenia osób przewidzianych do prowadzenia zajęć, że dysponują  przeszkoleniem z zakresu równości szans.

 

*Przed (ewentualnym) podpisaniem umowy na żądanie Zamawiającego należy przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające oświadczony stan faktyczny ze stanem prawnym.

 

2.     Uwaga w/w dokumenty winny potwierdzać spełnianie poszczególnych warunków na dzień składania ofert.

3.     Dokumenty przedstawione w formie kserokopii winny być poświadczone i opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” przez osoby do tego uprawnione. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem  na każdej stronie. 

        Powyższa forma dotyczy również dokumentów uzupełnianych w myśl art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.     Kwestie dotyczące rodzajów dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. nr 226 poz. 1817).

5.     Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność  z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak

X.        OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ

W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną oświadczenie – załącznik nr 6, dotyczyć winno każdego ze wspólników tej spółki. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, a w przypadku, gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy spółki, umowę  należy dołączyć  do oferty.  Przykładowy wzór pełnomocnictwa – Załącznik nr 6a.

         Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców tj.  wspólników spółki cywilnej.

XI.       OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM

1.             Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, a w przypadku, gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy konsorcjum, umowę  należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa – Załącznik nr 6b.

Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład  konsorcjum.

2.             W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum.

3.       Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną
za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego.

 

4.       Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i  wymogów określonych w specyfikacji
w pkt. VIII.2 będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów.

5.       Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum.

 

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy.

III.3.4 Dokumenty podmiotów zagranicznych.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

- dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

III.3.5 Inne dokumenty:

 

- zaakceptowany wzór umowy

Wszystkie dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do prawidłowości danych zawartych w złożonych przez oferenta kserokopiach wymaganych dokumentów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania okazania oryginałów, lub notarialnie potwierdzonych kopii tych dokumentów.

 

 

 

III.3.6 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana będzie na podstawie analizy treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego

 2) Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.

 III.3.7 Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne; nie

III.3.8   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 



SEKCJAIV: PROCEDURA
IV.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:                                                                                                   - --kryterium cena – 50 pkt,                                                                                                  kryterium doświadczenia - 30 pkt,                                                                                    kryterium kwalifikacji - 20 pkt.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści

oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w części dotyczącej terminów realizacji założeń projektowych zadania wynikające z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Instytucji Pośredniczącej. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie okoliczności, której nie można było przewidzieć w trakcie przygotowania postępowania i realizacji usługi.

 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.gminadrawsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Drawsko, ul. Powstańców Wlkp. 121, 64 – 733 Drawsko, tel. 067 25 69 128,fax. 067 25 69 135

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się Wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 4.3) Informacja o wysokości nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli Zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 r. godzina 1000, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Drawsko –  (pok. Nr 10- sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udziale zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

 
informacje udostępnił:Sylwia Marek
data udostępnienia: 2012-09-25 12:44:02
ostatnia modyfikacja: Sylwia Marek 2012-09-25 12:44:02 »
drukuj wyślij link   ułatwienia czytania

Dokumenty do pobrania:
 SIWZ - wersja *.doc
 SIWZ
wszystkie dokumenty >>
 
 


. .
BIP - liczba wejść: 40896