Urząd Gminy Drawsko
ul. Powst. Wlkp.121 64-733 Drawsko
  
     szukaj
strona główna | redakcja | rejestr zmian | statystyka | pomoc | administracja  
Biuletyn Informacji Publicznej
   
   
Nabór na wolne stanowisko pracy:
Nabór na podinspektora USC

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Drawsko

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy Drawsko, ul. Powstańców Wlkp. 121, 64-733 Drawsko

1. Stanowisko pracy:

 Podinspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego w Drawsku

2. Wymagania niezbędne –konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,

4) nieposzlakowana opinia,

5) wyższe- preferowany kierunek studiów administracja lub prawo,

6) znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem:

      - ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,

- ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,

- ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy,

· ustawy o samorządzie gminnym,

· postępowania administracyjnego,

 · instrukcji kancelaryjnej,

- instrukcji archiwalnej.

3.  Wymagania dodatkowe-pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:

1) komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,

2) umiejętność pracy w zespole,

3) umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,

4) umiejętność interpretacji przepisów prawa i analitycznego myślenia,

5) dyspozycyjność, prawo jazdy kat.B.

4. Zadania wykonywane na stanowisku:

1) prowadzenie spraw związanych z meldunkami, nadawaniem numeru PESEL,

2)prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych,

3) prowadzenie spraw zwianych z aktami stanu cywilnego: urodzenia, małżeństwa i zgonu, prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,

5. Warunki pracy:

Pełny wymiar czasu pracy.

6. Wskaźnik zatrudnienia:

W maju 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

7. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys (CV);
  3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kopia dokumentu poświadczającego wykształcenie np. dyplomu;
  5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach np.: kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje;
  6. oświadczenia kandydata o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7.  oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych
    i z pełni publicznych,
  8.  oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  9.  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

osobiście w Urzędzie Gminy Drawsko, ul. Powstańców Wlkp.121, 64-733 Drawsko, biuro nr 10

lub pocztą na ww. adres urzędu (decyduje data stempla pocztowego)

w kopertach z oznaczeniem nadawcy z dopiskiem „ dotyczy naboru w USC w Drawsku”

 w terminie do dnia 26 czerwca 2012 roku do godz. 15.00

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje pod nr tel. 67-2569128.

Informacje o wyniku naboru będą umieszczane na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Drawsko oraz Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.gminadrawsko.pl

Marek Tchórzka

Wójt Gminy Drawsko

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
informacje udostępnił:Sylwia Marek
data udostępnienia: 2012-06-15 10:03:51
ostatnia modyfikacja: Sylwia Marek 2012-06-15 10:03:51 »
drukuj wyślij link   ułatwienia czytania

 


. .
BIP - liczba wejść: 40896