Zawiadomienie z 07.02.2024r. o przekazaniu do uzgodnień projektu decyzji o warunkach zabudowy nr N-ZP.6730.29.2023.MD


 
Drawsko, dnia07 lutego 2024 roku
 
N-ZP.6730.29.2023.MD                      
Z A W I A D O M I E N I E  
o przesłaniu do uzgodnień projektu decyzji
                                                           
         Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego, dalej KPA (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 775 ze zm.), w związku z art 53 ust. 1c  ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 977 ze zm.), Wójt Gminy Drawsko
                                              z a w i a d a m i a                                                        
właścicieli działki nr ewid. 116 w obrębie Drawsko Nadl., że wniosek o uzgodnienie projektu decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, zlokalizowanej na działce o nr ewid. 112, obręb ewid. Drawsko Nadl., gmina Drawsko, został wysłany                 w dniu 07 lutego 2024 roku do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,                     ul. Zamkowa 8, 64-700 Czarnków.
            Postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla przedmiotowej inwestycji zostało wszczęte w dniu 07 listopada 2023 roku na wniosek Inwestora Sun Farms Sp. z o. o., ul. Legnicka 57d lok. B/F/1, 54-203 Wrocław, którego reprezentuje pełnomocnik Magdalena Sieczka.        
Pouczenie:                                     
                Zgodnie z art 49 § 1 KPA, jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.
                Zgodnie z art 49 § 2 KPA, zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej. 
                Zgodnie z art. 53 ust. 1c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego. Przepisu art. 34 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego nie stosuje się.
                                                                                              
                                                                     (-) Bartosz Niezborała
                                                                                      Wójt Gminy Drawsko
 
 
Zawiadomienie opublikowano w dniu   ...................
Zawiadomienie zdjęto w dniu ..................................
Miejsce publikacji.....................................................



Wyświetleń strony: 168
Data wytworzenia: 07-02-2024, 12:56:19 przez Mirosława Drózd
Opublikowano: 07-02-2024, 12:59:45 przez Mirosława Drózd

Drukuj | Powiadom znajomego