Konsultacje społeczne - obszar zdegradowany i rewitalizacji Gminy Drawsko


ZARZĄDZENIE NR 132/2022

Wójta Gminy Drawsko

z dnia 22 grudnia 2022r.

 

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Drawsko

 

Na podstawie art. 6 oraz art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 485) zarządzam co następuje:

§ 1

1. Przeprowadzić konsultacje społeczne z mieszkańcami Gminy Drawsko, podmiotami prowadzącymi lub zamierzającymi prowadzić na terenie Gminy Drawsko działalność gospodarczą lub społeczną i pozostałymi zainteresowanymi osobami i podmiotami.

2. Przedmiotem konsultacji społecznych jest projekt uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Drawsko, stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia.

3. Celem konsultacji jest poznanie stanowiska mieszkańców i podmiotów, o których mowa w ust. 1, w sprawie projektu uchwały, a w szczególności poznania ich opinii i uwag.

§ 2

1. Termin rozpoczęcia konsultacji ustala się na dzień 18 stycznia 2023 r., a termin ich zakończenia na dzień  20 luty 2023 r.

2. Zasięg konsultacji obejmuje teren całej Gminy Drawsko.

3. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formie formularza uwag stanowiącego załącznik nr 3 do zarządzenia:

1)      w postaci papierowej przesłanego na adres Urzędu Gminy Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko lub złożonej osobiście w Urzędzie Gminy w Drawsku;

2)      w postaci elektronicznej przesłanego za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mailowy: urzad@gminadrawsko.pl

4. Formularz uwag dostępny będzie:

1)      jako załącznik do niniejszego zarządzenia;

2)      na stronie internetowej Gminy Drawsko: https://gminadrawsko.pl/;

3)      na stronie podmiotowej gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.gminadrawsko.pl/;

4)      w formie papierowej w Urzędzie Gminy w Drawsku, ul. Powstańców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko (pokój nr 10).

5. Pozostałymi formami konsultacji społecznych będą:

1)      ankieta on-line dostępna pod adresem: https://forms.office.com/e/343a82CaqV;

2)      spotkanie konsultacyjne w formie on-line, przeprowadzone za pośrednictwem platformy Microsoft Teams z podmiotami wymienionymi w § 1 pkt. 1 niniejszego zarządzenia:

a)      spotkanie odbędzie w dniu 06 luty 2023 roku o godz. 13.00,

b)      aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 01 luty 2023 roku klikając w link: https://forms.office.com/e/cVFUQ88THh,

c)      na podanego podczas rejestracji maila zostanie przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.

5. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane za pośrednictwem strony internetowej Gminy Drawsko, na stronie podmiotowej gminy w Biuletynie Informacji Publicznej oraz, na żądanie osób zainteresowanych, udostępnione w siedzibie Urzędu.

§ 3

Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji społecznych jest Wójt Gminy Drawsko.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. 



Wyświetleń strony: 339
Data wytworzenia: 10-01-2023, 12:34:18 przez Sylwia Marek
Opublikowano: 10-01-2023, 12:38:20 przez Sylwia Marek

Drukuj | Powiadom znajomego