Zmiana wpisu w rejestrze żłobków i klubów dziecięcych
Zmiana wpisu w rejestrze żłobków i klubów dziecięcych
Rejestr żłobków i klubów dziecięcych
Zmiany dokonuje się za pomocą portalu Emp@tia.
W rejestrze wpisane są następujące dane:
1. nazwę lub imię i nazwisko oraz siedzibę lub adres twojej firmy;
2. twój numer NIP;
3. miejsce prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego;
4. informację o zawieszaniu prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego;
5. informację o godzinach pracy żłobka lub klubu dziecięcego;
6. adres poczty elektronicznej i numer telefonu żłobka lub klubu dziecięcego;
7. liczbę miejsc w żłobku lub klubie dziecięcym;
8. liczbę dzieci zapisanych do żłobka lub klubu dziecięcego;
9. informację, czy żłobek lub klub dziecięcy jest dostosowany do potrzeb dzieci niepełnosprawnych lub wymagających szczególnej opieki;
10. wysokość opłat w żłobku lub klubie dziecięcym.
Jeżeli zmieni się:
- informacja o godzinach pracy żłobka lub klubu dziecięcego;
- adres poczty elektronicznej i numer telefonu żłobka lub klubu dziecięcego;
- liczba dzieci zapisanych do żłobka lub klubu dziecięcego;
- wysokość opłat w żłobku lub klubie dziecięcym.
to należy złożyć wniosek o aktualizację danych na portalu Emp@tia.
Należy to zrobić w ciągu 3 dni od chwili zmian.
Jeżeli zmieni się:
- nazwa lub imię i nazwisko oraz siedziba lub adres twojej firmy,
- twój numer NIP,
- miejsce prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego,
- informacja o zawieszaniu prowadzenia żłobka lub klubu dziecięcego,
- liczba miejsc w żłobku lub klubie dziecięcym,
- informacja, czy żłobek lub klub dziecięcy jest dostosowany do potrzeb dzieci niepełnosprawnych lub wymagających szczególnej opieki,
to należy złożyć wniosek o zmianę wpisu w rejestrze. Wniosek składasz za pomocą portalu Emp@tia wraz z załącznikami.
Należy to zrobić w ciągu 14 dni od chwili zmian.
Wyświetleń strony: 984
Data wytworzenia: 22-02-2019, 13:53:02 przez Sylwia Marek
Opublikowano: 22-02-2019, 13:55:32 przez Sylwia Marek
Drukuj |
Powiadom znajomego