GK-OŚ.3153.1.2023.AG Drawsko, dnia 23 maja 2023 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o szacunkowej wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych
Gmina Drawsko zaprasza do składania ofert cenowych na realizację przedsięwzięcia pn. ,,Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach
i typu Big Bag’’ z obszaru gminy Drawsko, zgodnie z poniższą specyfikacją:
I. Zamawiający:
Gmina Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko
NIP 7632087298
Tel. 67 2569128
e-mail: urzad@gminadrawsko.pl
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag zgromadzonych przy Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Drawskim Młynie na terenie przy Oczyszczalni Ścieków.
Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Szacunkowa ilość - waga odpadów do odbioru i unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to ok. 100 Mg.
Szacunkowe ilości wagowe odpadów:
Lp. |
Kod odpadu |
Nazwa |
Ilość (Mg) |
1. |
02 01 04 |
Folia rolnicza biała |
30,00 |
2. |
02 01 04 |
Folia rolnicza czarna |
10,00 |
3 |
02 01 04 |
Siatka do owijania balotów |
20,00 |
4. |
02 01 04 |
Sznurek do owijania balotów |
5,00 |
5. |
02 01 04 |
Opakowania po nawozach |
20,00 |
6. |
02 01 04 |
Opakowania typu big bag |
15,00 |
RAZEM |
100 |
Miejsce odbioru w/w odpadów zostało wyznaczone przy Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Drawskim Młynie na terenie przy Oczyszczalni Ścieków, do którego rolnicy zobowiązani są dostarczyć odpady we własnym zakresie.
Usługę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia.
Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
1. ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń (wagi),
2. spisanie z każdym rolnikiem, dostarczającym odpady, protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu,
3. odpowiednie zapakowanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag,
4. załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag
5. transport zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,
6. rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.
Protokół o którym mowa w pkt 2 powinien zawierać następujące dane:
· imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarcza odpady,
· adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych , siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag
· datę odbioru
· wagę i rodzaj odbieranego odpadu
· podpis właściciela/ użytkownika
· podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
· pieczęć firmową wykonawcy,
Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.);
2) przekazania Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów),
3) przekazania Zamawiającemu kart przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO
i potwierdzonych za zgodność z oryginałem, potwierdzających ostateczne zagospodarowanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach
i typu Big-Bag w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
4) Po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zestawienie z zebranych odpadów zawierające:
· adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady,
· ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu rodzaj odpadu: folie rolnicze, siatki, sznurki do owijania balotów i opakowania po nawozach i typu Big- Bag w odniesieniu do całości.
5) Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac
z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
6) Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży protokół wykonania usługi.
7) Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.
8) Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu umowy i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu umowy.
9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie robót, bezpieczeństwa ruchu, oznakowanie oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim z tego tytułu oraz za powstałe wypadki z tytułu niedochowania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
10) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne na czas wykonywania zadania objętego niniejszą umową ubezpieczenie OC w zakresie działalności firmy lub specjalnie wykupiona polisę ubezpieczenia dla zakresu niniejszej umowy.
11) Wykonawca wykona co najmniej 10 zdjęć ilustrujących przebieg realizacji zadania na różnym etapie.
III. Termin realizacji zamówienia:
1. data rozpoczęcia: niezwłocznie po podpisaniu umowy po wcześniejszym uzgodnieniu daty
z Zamawiającym.
2. data zakończenia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy
IV. Miejsce realizacji zamówienia
Przy Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Drawskim Młynie na terenie przy Oczyszczalni Ścieków.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1. Posiadający uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętej zamówieniem.
2. Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
4. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający postawił takie warunki:
Zamawiający uzna warunki wymienione w ust. V pkt 1 – 4 za spełnione jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
VII. Kryteria oceny ofert wraz z przypisaną im wagą punktową lub procentową:
Zastosowanie będzie kryterium oceny ofert:
Cena – 100%
VIII. Sposób i termin składania ofert:
1. ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Oferta na usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” z obszaru gminy Drawsko
2. oferty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Drawsku, ul. Powstańców Wlkp. 121, 64-733 Drawsko w terminie od dnia 24.05.2023 r. do dnia 31.05.2023 r. do godz. 9:45.
3. komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 31.05.2023 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego – sala narad
4. ofertę należy złożyć na druku dołączonym do niniejszego zapytania ofertowego
IX. Termin związania ofertą:
30 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.
X. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą:
Wykonawca może uzyskać od Zamawiającego wszelkie interesujące go informacje w sprawie przedmiotu oferty i warunków zawartych w zapytaniu ofertowym.
Zapytania należy składać pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: urzad@gminadrawsko.pl.
Do kontaktowania się ze składającymi oferty wyznaczony została p. Anna Grzybowska inspektor ds. ochrony środowiska, tel. 67 264 4391 oraz p. Dominika Czarnkowska podinspektor ds. ochrony środowiska, tel. 67 264 4281 – Referat Technicznym, siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Drawsko, ul. Powstańców Wlkp. 121, 64-733 Drawsko, godziny urzędowania poniedziałek 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku 7:00 – 15:00
UWAGA
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem
o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Wójt Gminy Drawsko
Bartosz Niezborała
Załączniki:
1. Formularz ofert - załącznik nr 1
2. Wzór umowy - załącznik nr 2
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3
4. Klauzula RODO - załącznik nr 4
Wyświetleń strony: 292
Data wytworzenia: 23-05-2023, 08:58:27 przez Dariusz Bielawski
Opublikowano: 23-05-2023, 09:05:20 przez Dariusz Bielawski