Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi odbioru odpadów z folii rolniczych z terenu gminy Drawsko


GK-.3153.1.2023.AG                                                                                Drawsko, dnia 23 maja 2023 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia publicznego o szacunkowej wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych

 

                Gmina Drawsko zaprasza do składania ofert cenowych na realizację przedsięwzięcia pn. ,,Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach
i typu Big Bag’’ z obszaru gminy Drawsko, zgodnie z poniższą specyfikacją:

I. Zamawiający:

Gmina Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko

NIP 7632087298

Tel. 67 2569128

e-mail: urzad@gminadrawsko.pl

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki  i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag zgromadzonych przy Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Drawskim Młynie na terenie przy Oczyszczalni Ścieków.

Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Szacunkowa ilość - waga odpadów do odbioru i unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to ok. 100 Mg.

Szacunkowe ilości wagowe odpadów:

Lp.

Kod odpadu

Nazwa

Ilość (Mg)

1.

02 01 04

Folia rolnicza biała

30,00

2.

02 01  04

Folia rolnicza czarna

10,00

3

02 01 04

Siatka do owijania balotów

20,00

4.

02 01 04

Sznurek do owijania balotów

5,00

5.

02 01 04

Opakowania po nawozach 

20,00

6.

02 01 04

Opakowania typu big bag

15,00

RAZEM

100

Miejsce odbioru w/w odpadów zostało wyznaczone przy Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Drawskim Młynie na terenie przy Oczyszczalni Ścieków, do którego rolnicy zobowiązani są dostarczyć odpady we własnym zakresie.

Usługę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia.

Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:

1.       ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń (wagi),

2.       spisanie z każdym rolnikiem, dostarczającym odpady, protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu,

3.       odpowiednie zapakowanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag,

4.       załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag

5.       transport zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,

6.       rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.

Protokół o którym mowa w pkt 2 powinien zawierać następujące dane:

·         imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarcza odpady,

·         adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych , siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag

·         datę odbioru

·         wagę i rodzaj odbieranego odpadu

·         podpis właściciela/ użytkownika

·         podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,

·         pieczęć firmową wykonawcy,

Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:

1) do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.);

2) przekazania Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów),

3) przekazania Zamawiającemu kart przekazania odpadów wygenerowanych z systemu BDO
i potwierdzonych za zgodność z oryginałem, potwierdzających ostateczne zagospodarowanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach
i typu Big-Bag w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem.

4) Po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zestawienie z zebranych odpadów  zawierające:

·      adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady,

·      ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu rodzaj odpadu: folie rolnicze, siatki, sznurki do owijania balotów i opakowania po nawozach i typu Big- Bag w odniesieniu do całości.

5) Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac
z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

6) Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży protokół wykonania usługi.

7) Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.

8) Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu umowy i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu umowy.

9) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie robót, bezpieczeństwa ruchu, oznakowanie oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim z tego tytułu oraz za powstałe wypadki z tytułu niedochowania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.

10) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne na czas wykonywania zadania objętego niniejszą umową ubezpieczenie OC w zakresie działalności firmy lub specjalnie wykupiona polisę ubezpieczenia dla zakresu niniejszej umowy.

11) Wykonawca wykona co najmniej 10 zdjęć ilustrujących przebieg realizacji zadania na  różnym etapie.

 

III. Termin realizacji zamówienia:

1.       data rozpoczęcia: niezwłocznie po podpisaniu umowy po wcześniejszym uzgodnieniu daty
z Zamawiającym.

2.       data zakończenia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy

IV. Miejsce realizacji zamówienia

Przy Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Drawskim Młynie na terenie przy Oczyszczalni Ścieków.

V. Warunki udziału w postępowaniu:

o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:

1.       Posiadający uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętej zamówieniem.

2.       Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3.       Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.

4.       Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający postawił takie warunki:

Zamawiający uzna warunki wymienione w ust. V pkt 1 – 4 za spełnione jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

VII. Kryteria oceny ofert wraz z przypisaną im wagą punktową lub procentową:

Zastosowanie będzie kryterium oceny ofert:

Cena – 100%

 

VIII. Sposób i termin składania ofert:

1.       ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Oferta na usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” z obszaru gminy Drawsko

2.        oferty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy w Drawsku, ul. Powstańców Wlkp. 121, 64-733 Drawsko w terminie od dnia 24.05.2023 r. do dnia 31.05.2023 r. do godz. 9:45.

3.       komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 31.05.2023 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego – sala narad

4.       ofertę należy złożyć na druku dołączonym do niniejszego zapytania ofertowego

 

 

IX. Termin związania ofertą:

 

30 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.

 

X. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcą:

 

Wykonawca może uzyskać od Zamawiającego wszelkie interesujące go informacje w sprawie przedmiotu oferty i warunków zawartych w zapytaniu ofertowym.

Zapytania należy składać pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: urzad@gminadrawsko.pl.

Do kontaktowania się ze składającymi oferty wyznaczony została p.  Anna Grzybowska inspektor ds. ochrony środowiska, tel. 67 264 4391 oraz p. Dominika Czarnkowska podinspektor ds. ochrony środowiska, tel. 67 264 4281 –  Referat Technicznym, siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Drawsko, ul. Powstańców Wlkp. 121, 64-733 Drawsko, godziny urzędowania poniedziałek 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku 7:00 – 15:00

 

UWAGA

  • Zamawiający nie może być pociągany do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem ofert.
  • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych.
  • Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi
  • Zamawiający zastrzega sobie unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienie od podpisania umowy w przypadku nie otrzymania dofinansowania z NFOŚiGW lub w przypadku wykorzystania limitu pomocy  de minimis (pomocy publicznej w rolnictwie).

W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem
o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

                                                                                                                                                 Wójt Gminy Drawsko    

                                                                                                                                                    Bartosz Niezborała 

                                                                                            

Załączniki:

1. Formularz ofert - załącznik nr 1

2. Wzór umowy - załącznik nr 2

3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3

4. Klauzula RODO - załącznik nr 4



Wyświetleń strony: 191
Data wytworzenia: 23-05-2023, 08:58:27 przez Dariusz Bielawski
Opublikowano: 23-05-2023, 09:05:20 przez Dariusz Bielawski

Drukuj | Powiadom znajomego