Drawsko, 09.08.2022r.
ul. Powstańców Wlkp. 121, 64-733 Drawsko
1. Stanowisko pracy:
Podinspektor ds. planowania przestrzennego w Referacie Nieruchomości, Planowania Przestrzennego i Rozwoju w Urzędzie Gminy Drawsko
2.Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4) wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, budownictwa,
5) znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem:
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przepisami wykonawczymi,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z przepisami wykonawczymi
- ustawy - Prawo wodne wraz z przepisami wykonawczymi,
- ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z przepisami wykonawczymi,
- ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
- ustawy o samorządzie gminnym wraz z przepisami wykonawczymi,
- Kodeksu postępowania administracyjnego wraz z przepisami wykonawczymi,
- przepisów w zakresie ochrony danych osobowych,
- instrukcji kancelaryjnej,
3. Wymagania dodatkowe - pozostałe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1) komunikatywność,
2) dyspozycyjność,
3) umiejętność pracy w zespole,
4) umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
5) umiejętność interpretacji przepisów prawa i analitycznego myślenia,
6) prawo jazdy kat. B.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w przedmiocie wydawania decyzji w sprawie ustalenia warunków zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
2. Prowadzenie rejestru wydawanych decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
3. Prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowani
przestrzennego gminy i przeprowadzaniem procedury zmiany w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
4. Koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych.
5. Wydawanie wyrysów i wypisów oraz zaświadczeń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
6. Udzielanie informacji o przeznaczeniu terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
7. Prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi, wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
8. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków (Gminny program opieki nad zabytkami, Gminna ewidencja zabytków nieruchomych, Gminna ewidencja zabytków archeologicznych i aktualizacja tych opracowań).
9. Udzielanie informacji o nieruchomościach figurujących w Gminnych ewidencjach
zabytków.
10. Zlecanie przeglądów budynków; prowadzenie rejestru przeglądu budynków.
11. Inwentaryzacja budowlana uproszczona budynków, budowli i nieruchomości gminnych i
jednostek podległych.
12. Przygotowywanie wniosków, wraz z niezbędną dokumentacją, w sprawie uzyskania przez
gminę pozwoleń na budowę i pozwoleń na użytkowanie.
13. Przygotowywanie dla gminy zgłoszeń, wraz z niezbędną dokumentacją, dla robót
budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
14. Wykonywanie planów zagospodarowania terenów dla inwestycji gminnych takich jak:
place zabaw, parki itp.
15. Opracowywanie projektów uchwał i innych materiałów dla Rady Gminy i jej komisji
16. Prowadzenie spraw z dziedziny zarządzania kryzysowego kraju w zakresie ustalonym
odrębnymi przepisami.
17. Bieżące przygotowanie dokumentów do archiwizacji.
18. Sporządzanie sprawozdawczości z wyżej wymienionych zadań.
19. Bieżące śledzenie i stosowanie obowiązujących przepisów prawnych.
20. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
5. Informacja o warunkach pracy:
1) miejsce wykonywania pracy – Urząd Gminy Drawsko, ul. Powstańców Wlkp. 121, 64-733
Drawsko - Referat Nieruchomości, Planowania Przestrzennego i Rozwoju.
2) czas pracy - pełny wymiar czasu pracy,
3) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
4) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie trwania zawartej umowy o pracę na czas określony organizuje się służbę przygotowawczą, zakończoną egzaminem.
Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę, rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
Umowa po upływie okresu nie przekraczającego 6 miesięcy, po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu służby przygotowawczej, może zostać zawarta na czas nieokreślony.
6. Wskaźnik zatrudnienia:
W marcu 2022 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
7. Wymagane dokumenty:
9. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2
ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
8. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
w Urzędzie Gminy Drawsko, ul. Powstańców Wlkp.121, 64-733 Drawsko, biuro nr 10 lub pocztą (za datę doręczenia dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu do urzędu) na ww. adres urzędu, w kopertach z oznaczeniem nadawcy, z dopiskiem „Zatrudnienie na zastępstwo na stanowisko urzędnicze w Referacie Nieruchomości, Planowania Przestrzennego i Rozwoju”, w terminie do dnia 22.08.2022 roku do godz. 15.00.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie i zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowe informacje pod nr tel. 67-2569128.
Informacje o wyniku naboru będą umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Drawsko oraz Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.gminadrawsko.pl
(-) Bartosz Niezborała
Wójt Gminy Drawsko
Wyświetleń strony: 575
Data wytworzenia: 10-08-2022, 13:35:44 przez Sylwia Marek
Opublikowano: 10-08-2022, 13:36:05 przez Sylwia Marek
Ostatnia modyfikacja: 11-08-2022, 12:29:19 przez Sylwia Marek