Przetarg nieograniczony na: Udzielenie kredytów długoterminowych
Ogłoszenie nr 643335-N-2018 z dnia 2018-10-31 r.
Gmina Drawsko: Udzielenie kredytów długoterminowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko, krajowy numer identyfikacyjny 00053578700000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich 121 , 64733 Drawsko, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 067 2569128, e-mail pctdrawsko@poczta.onet.pl, faks 067 2569135.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminadrawsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gminadrawsko.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytów długoterminowych
Numer referencyjny: GK-ZP.271.8.18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 2.492.096,00 zł przeznaczonego na refinansowanie części poniesionych wydatków inwestycji pn. „Przebudowa, rozbudowa oczyszczalni ścieków w Drawskim Młynie” współfinansowanej ze środków unijnych w ramach Osi Priorytetowej 4 „Środowisko, Działania 4.3. „Gospodarka wodno-ściekowa”, Poddziałania 4.3.1. „Gospodarka wodno – ściekowa” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 na następujących warunkach: 1) Kredyt w PLN 2) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 3) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 4) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 5) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 6) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2033 r. 7) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 8) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 9) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 13.844,98 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 13.844,58. 10) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 11) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 12) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 13) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 14) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 15) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia. Część 2. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 787.186,00 zł przeznaczonego na realizację inwestycji pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Szkole Podstawowej w Drawsku” na następujących warunkach: 1) Kredyt w PLN 2) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 3) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 4) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 5) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 6) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2033 r. 7) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 8) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 9) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 4.373,26 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 4.372,46 10) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 11) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 12) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 13) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 14) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 15) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia. Część 3. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 248.000,00 zł przeznaczonego na refinansowanie poniesionych wydatków inwestycji pn. „Przebudowa drogi na ul. Polnej w Pęckowie” na następujących warunkach: 1) Kredyt w PLN 2) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 3) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 4) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 5) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 6) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2033 r. 7) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 8) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 9) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 1.377,78 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 1.377,38 zł. 10) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 11) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 12) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 13) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 14) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 15) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia. Część 4. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 150.000,00 zł przeznaczonego na realizację inwestycji pn. „Przebudowa drogi w Chełście” na następujących warunkach: 1) Kredyt w PLN 2) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 3) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 4) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 5) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 6) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2029 r. 7) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 8) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 9) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 1.136,36 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 1.136,84 zł. 10) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2029 r. 11) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2029 r. 12) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 13) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 14) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 15) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia.
II.5) Główny kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej objętej niniejszym postępowaniem. W tym zakresie Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej oraz na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 1988), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania – według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, tj. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej oraz na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 1988), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy - Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy - Prawo bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku. b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencjiWykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
Czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Część 1. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 2.492.096,00 zł przeznaczonego na refinansowanie części poniesionych wydatków inwestycji pn. „Przebudowa, rozbudowa oczyszczalni ścieków w Drawskim Młynie” współfinansowanej ze środków unijnych w ramach Osi Priorytetowej 4 „Środowisko, Działania 4.3. „Gospodarka wodno-ściekowa”, Poddziałania 4.3.1. „Gospodarka wodno – ściekowa” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 na następujących warunkach: 16) Kredyt w PLN 17) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 18) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 19) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 20) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 21) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2033 r. 22) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 23) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 24) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 13.844,98 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 13.844,58. 25) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 26) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 27) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 28) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 29) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 30) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia. Część 2. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 787.186,00 zł przeznaczonego na realizację inwestycji pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Szkole Podstawowej w Drawsku” na następujących warunkach: 16) Kredyt w PLN 17) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 18) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 19) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 20) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 21) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2033 r. 22) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 23) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 24) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 4.373,26 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 4.372,46 25) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 26) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 27) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 28) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 29) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 30) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia. Część 3. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 248.000,00 zł przeznaczonego na refinansowanie poniesionych wydatków inwestycji pn. „Przebudowa drogi na ul. Polnej w Pęckowie” na następujących warunkach: 16) Kredyt w PLN 17) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 18) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 19) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 20) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 21) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2033 r. 22) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 23) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 24) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 1.377,78 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 1.377,38 zł. 25) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 26) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 27) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 28) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 29) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 30) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia. Część 4. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 150.000,00 zł przeznaczonego na realizację inwestycji pn. „Przebudowa drogi w Chełście” na następujących warunkach: 16) Kredyt w PLN 17) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 18) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 19) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 20) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 21) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2029 r. 22) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 23) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 24) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 1.136,36 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 1.136,84 zł. 25) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2029 r. 26) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2029 r. 27) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 28) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 29) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 30) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-09, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Przebudowa, rozbudowa oczyszczalni ścieków w Drawskim Młynie”
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 2.492.096,00 zł przeznaczonego na refinansowanie części poniesionych wydatków inwestycji pn. „Przebudowa, rozbudowa oczyszczalni ścieków w Drawskim Młynie” współfinansowanej ze środków unijnych w ramach Osi Priorytetowej 4 „Środowisko, Działania 4.3. „Gospodarka wodno-ściekowa”, Poddziałania 4.3.1. „Gospodarka wodno – ściekowa” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 na następujących warunkach: 1) Kredyt w PLN 2) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 3) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 4) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 5) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 6) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2033 r. 7) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 8) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 9) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 13.844,98 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 13.844,58. 10) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 11) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 12) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 13) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 14) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 15) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66113000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
Czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Szkole Podstawowej w Drawsku
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 787.186,00 zł przeznaczonego na realizację inwestycji pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy Szkole Podstawowej w Drawsku” na następujących warunkach: 1) Kredyt w PLN 2) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 3) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 4) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 5) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 6) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2033 r. 7) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 8) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 9) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 4.373,26 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 4.372,46 10) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 11) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 12) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 13) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 14) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 15) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66113000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
Czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
3
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi na ul. Polnej w Pęckowie
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 248.000,00 zł przeznaczonego na refinansowanie poniesionych wydatków inwestycji pn. „Przebudowa drogi na ul. Polnej w Pęckowie” na następujących warunkach: 1) Kredyt w PLN 2) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 3) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 4) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 5) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 6) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2033 r. 7) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 8) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 9) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 1.377,78 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 1.377,38 zł. 10) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 11) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2033 r. 12) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 13) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 14) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 15) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66113000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
Czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
4
|
Nazwa:
|
Przebudowa drogi w Chełście
|
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4. 1. Udzielenie Gminie Drawsko kredytu długoterminowego w wysokości 150.000,00 zł przeznaczonego na realizację inwestycji pn. „Przebudowa drogi w Chełście” na następujących warunkach: 1) Kredyt w PLN 2) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco z deklaracją wekslową 3) prognozowana data uruchomienia kredytu dla celów jednakowego wyliczenia oferty: 20.11.2018 4) kredyt będzie uruchomiony jedną transzą w całości 5) uruchomienie kredytu - przelewem na konto Kredytobiorcy 6) okres kredytowania: od dnia uruchomienia pierwszej transzy do 30.12.2029 r. 7) ostateczne wykorzystanie kredytu do 31.12.2018 r. 8) karencja w spłacie kredytu do 31.01.2019 r. 9) raty kapitału kredytu będą spłacane w wysokości 1.136,36 zł na miesiąc każda, przy czym ostatnia rata będzie wynosić 1.136,84 zł. 10) spłata kredytu w ratach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2029 r. 11) spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych w ostatnim dniu każdego miesiąca, pierwsza rata 31.01.2019 r., ostatnia rata 30.12.2029 r. 12) jeśli termin spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień wolny od pracy, płatność przypada w ostatnim dniu roboczym tego miesiąca na podstawie zawiadomienia przekazanego przez bank. 13) pierwsza spłata odsetek nastąpi w dniu 31.01.2019 r. 14) oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 3M powiększone lub pomniejszone o marżę banku – kredytodawcy 15) dla celów jednakowego wyliczenia ceny oferty będzie stosowany kalendarz 365 dni w roku a miesiąc rzeczywistą liczbę dni 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: wcześniejszej spłaty kredytu, zmian harmonogramu płatności, przesunięcia terminu uruchomienia kredytu, prawo do niewykorzystania pełnej wartości kredytu, bez ponoszenia związanych z tym dodatkowych opłat, prowizji lub kar i bez dodatkowej zgody banku. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 3M powiększonej o marżę banku, a w szczególności w sytuacji, gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej – odsetki liczone będą do dnia wcześniejszej spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy, bez prowizji rekompensacyjnej. 4. Prowizja przygotowawcza od udzielonego kredytu pobrana będzie w momencie uruchomienia całości kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel „in blanco” wraz z deklaracją wekslową. 6. Marża banku określona w procentach w okresie kredytowania (obowiązywania umowy) nie może ulec podwyższeniu. 7. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat z tytułu wystawianych przez bank zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych. 8. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. 9. Zamawiający rozliczy się z wykorzystanego kredytu w terminie 90 dni od jego uruchomienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66113000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
cena
|
60,00
|
Czas uruchomienia kredytu od dnia przekazania dyspozycji
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Dodane pliki:
- 1 opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2015 r..pdf | 899.45 KB
- 2 sprawozdanie z wykonania budżetu za 2015 r..pdf | 4.37 MB
- 3 Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2016.pdf | 1.03 MB
- 4 sprawozdanie z wykonania budżetu za 2016 r..pdf | 31.92 MB
- 5 Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2017.pdf | 922.15 KB
- 6 sprawozdanie z wykonania budżetu za 2017 r..pdf | 35.94 MB
- 7 sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S, Rb-28S, Rb-PDP na dzień 31.12.2015.pdf | 2.6 MB
- 8 sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S, Rb-28S, Rb-PDP na dzień 31.12.2016.pdf | 2.95 MB
- 9 sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S, Rb-28S, Rb-PDP na dzień 31.12.2017.pdf | 2.6 MB
- 10 sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S, Rb-28S na dzień 30.06.2018.pdf | 2.36 MB
- 11 uchwała budżetowa na 2018.pdf | 2.54 MB
- 12 zarządzenie 5_2018 z dnia 22_01_2018.pdf | 811.88 KB
- 13 uchwała XLIII_293_2018 z dnia 31_01_2018.pdf | 1.84 MB
- 14 zarządzenie 11_2018 z dnia 05_02_2018.pdf | 819.54 KB
- 15 zarządzenie 13_2018 z dnia 27_02_2018.pdf | 1.27 MB
- 16 uchwała XLIV_300_2018 z dnia 28_02_2018.pdf | 1.65 MB
- 17 zarządzenie 18_2018 z dnia 22_03_2018.pdf | 1.02 MB
- 18 uchwała XLV_308_2018 z dnia 28_03_2018.pdf | 2.05 MB
- 19 zarządzenie 23_2018 z dnia 18_04_2018.pdf | 1.72 MB
- 20 uchwała XLVI_315_2018 z dnia 25_04_2018.pdf | 1.91 MB
- 21 zarządzenie 35_2018 z dnia 17_05_2018.pdf | 944.78 KB
- 22 uchwała_XLVII_319_2018 z dnia 28_05_2018.pdf | 2.5 MB
- 23 uchwała XLVIII_330_2018 z dnia 27_06_2018.pdf | 1.62 MB
- 24 zarządzenie 53_2018 z dnia 28_06_2018.pdf | 1.42 MB
- 25 zarządzenie 58_2018 z dnia 13_07_2018.pdf | 1.11 MB
- 26 zarządzenie 68_2018 z dnia 13_08_2018.pdf | 1.27 MB
- 27 uchwała XLIX_334_2018 z dnia 29_08_2018.pdf | 2.09 MB
- 28 opinia RIO o projekcie uchwały budzetowej na 2018 r.pdf | 952.17 KB
- 29 opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu ustalonego w projekcie uchwały budżetowej na 2018 r.pdf | 444.74 KB
- 30 opinia RIO o sfinan. deficytu ustal. w projekcie budżetu na 2018 r. (2).pdf | 464.67 KB
- 31 opinia RIO o kwocie długu na 2018.pdf | 677.26 KB
- 32 opinia RIO o projekcie uchwały WPF na 2018 r..pdf | 644.35 KB
- 33 uchwała Nr XLI_282_2017 z dnia 20_12_2017 uchwała WPF na 2018.pdf | 12.13 MB
- 34 uchwała Nr XLIII_294_2018 z dnia 31_01_2018 zmiana uchwały WPF na 2018.pdf | 12.22 MB
- 35 uchwała Nr XLIV_301_2018 z dnia 28_02_2018 zmiana uchwały WPF na 2018.pdf | 12.39 MB
- 36 zarządzenie Nr 16_2018 z dnia 16_03_2018 zmiana WPF na 2018.pdf | 12.75 MB
- 37 uchwała Nr XLV_312_2018 z dnia 28_03_2018 zmiana WPF na 2018.pdf | 12.7 MB
- 38 uchwała Nr XLVI_316_2018 z dnia 25_04_2018 zmiana WPF na 2018.pdf | 13.1 MB
- 39 uchwała Nr XLVII_320_2018 z dnia 28_05_2018 zmiana WPF na 2018.pdf | 13.71 MB
- 40 uchwała Nr XLIX_335_2018 z dnia 29_08_2018 zmiana WPF na 2018.pdf | 14.22 MB
- 41 uchwała XLIX-339-2018 z 29.8.2018 w spr kredytu na oczyszczalnię.pdf | 254.91 KB
- 42 opinia RIO o kredycie na oczyszczalnię.pdf | 858.34 KB
- 43 sprawozdania Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-27S, Rb-28S na dzień 30.09.2018.pdf | 2.47 MB
- 44 uchwała w spr. zmiany uchwały na kredyt (oczyszczalnia) z dnia 30.12.2018.pdf | 338.3 KB
- 45 uchwała XLIX-341-2018 z 29.8.2018 w spr kredytu na boisko.pdf | 308.92 KB
- 46 opinia RIO o kredycie na boisko.pdf | 875.84 KB
- 47 uchwała XLIX-339-2018 z 29.8.2018 w spr kredytu na ul. Polną.pdf | 192.58 KB
- 48 opinia RIO o kredycie na ul. Polną.pdf | 850.92 KB
- 49 umowa o dofin. WRPO (oczyszczalnia).pdf | 13.18 MB
- 50 umowa z wykonawcą i 7 aneksami (oczyszczalnia).pdf | 17.12 MB
- 51 umowa na nadzór inwestorski.pdf | 1.27 MB
- 52 umowa z wykonawcą na ul. Polną w Peckowie.pdf | 1.05 MB
- 53 inform. dot. zadań, źródła fin, koszty.doc | 42 KB
- 54 Informacje dotyczеce kredytów i poż z których gmina korzysta.doc | 43 KB
- 55 wykaz instytucji powiеzanych kapitaИowo i organizacyjnie z JST.docx | 12.92 KB
- 56 akt wyboru wójta.pdf | 146.94 KB
- 57 uchwaИa o pow. Skarbnika.pdf | 430.82 KB
- 58 zaświadczenie o nr REGON.pdf | 276.1 KB
- 59 decyzja - NIP- 2008.pdf | 284.13 KB
- 60 Potw. zarej Gminy w VAT 2010.pdf | 356.22 KB
- 61 umowa z wykonawcą na bud. boiska.pdf | 4.41 MB
- 62 zaświadczenie o niezaleganiu z ZUS.pdf | 258.36 KB
- 63 zaświadczenie o niezaleganiu z US.pdf | 919.82 KB
- 64 zarządzenie 79_2018 z dnia 17_09_2018 zmiana budżetu.pdf | 1.32 MB
- 65 uchwała L_350_2018 z dnia 26_09_2018 zmiana budżetu.pdf | 1.94 MB
- 66 zarządzenie 82_2018 z dnia 28_09_2018 zmiana budżetu.pdf | 1.16 MB
- 67 uchwała Nr L_351_2018 z dnia 26_09_2018 zmiana WPF na 2018.pdf | 14.62 MB
- 68 uchwała L-349-2018 z 26.9.2018 w spr zmiany kredytu na boisko.pdf | 328.62 KB
- 69 uchwała L-354-2018 z 26.9.2018 w spr kredytu na drogę w Chełście.pdf | 221.98 KB
- 70 projekt. zm.uchwały na kredyt (oczyszczalnia) 17.10.2018.docx | 14.33 KB
- 71 aneks 8,9,10 do umowy z wykonawcą (oczyszczalnia).pdf | 1.56 MB
- 72 uchwała nr LI-362-2018 z 17.10.2018 w spr. zmiany kredytu na oczyszczalnię.pdf | 339.28 KB
- 73 uchwała w spr. zmiany budżetu z 17.10.2018.pdf | 1.86 MB
- 74 uchwała w spr. zmiany WPF z 17.10.2018..pdf | 14.91 MB
- 75 uchwała LII_368_2018 z dnia 30_10_2018 w spr. zmiany budżetu.pdf | 1.75 MB
- 76 uchwała Nr LII_369_2018 z dnia 30_10_2018 zmiana WPF na 2018.pdf | 15.2 MB
- SIWZ (format PDF) | 294.96 KB
Wyświetleń strony: 1402
Data wytworzenia: 31-10-2018, 14:27:33 przez Administrator
Opublikowano: 31-10-2018, 14:35:46 przez Administrator
Ostatnia modyfikacja: 31-10-2018, 16:05:38 przez Administrator
Drukuj |
Powiadom znajomego